[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מדיניות החלפות והחזרות

החזרות:

פריטים שנרכשו באתר בוגארט:

החזרה בסניפי הרשת

ניתן לבצע החזרה באחד הסניפים של הרשת (למעט חנויות עודפים) עד 14 יום מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית

חשוב לשים לב! התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.

ניתן לקבל את החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .

שימו לב ההחזר הכספי לא יינתן בחנות אלא דרך משרדי ההנהלה.

החזרה עם שליח

ניתן להחזיר פריט באמצעות שליח בעלות של 20 ש”ח , בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו.

*במקרים בהם נעשתה טעות כלשהי במשלוח / או ישנו פגם במוצר אנו נדאג לספק אפשרות החלפה מהירה ללא עלות.

החלפות:

אם הזמנתם פריט כשלהו והסתבר לכם שאינו בגודל המתאים, אינו תואם את ציפיותיך
או סתם התחרטתם – תוכלו להביא אותו לאחד מסניפי בוגארט בהצגת חשבונית ולהחליפו במוצר אחר בחנות.

או לחלופין ניתן לבצע החלפה עם שליח בעלות של 20 ש”ח.

חשוב לציין!
חלקים תחתונים ובגדי-ים אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות.

פריטים שנרכשו בסניפי בוגארט:

פריטים שנרכשו במחיר מלא: תינתן אפשרות זיכוי / החלפה עד 14 יום מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.

פריטים שנרכשו במבצע/ סוף עונה: תינתן אפשרות זיכוי /החלפה עד  7 ימים מהקניה בצירוף חשבונית קנייה בלבד.

במידה והחלטתם לבצע החזרה לפריט, יינתן החזר כספי עד 2 ימי עסקים בהתאם לחוק ובתנאי שלא נעשה כל שימוש במוצר. ההחזר הכספי יינתן תמיד על הסכום ששולם בחשבונית.

החזרה/החלפה מותנת בכך שהמוצר לא נפתח, לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש.

יש לכם שאלות? צריכים מידע נוסף?
אנחנו כאן בשבילכם! פנו לשירות הלקוחות 
שעות פעילות שירות לקוחות:
טלפון: 1700-55-66-85
בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 09:00 – 16:30.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

סל הקניות
יש לרשום את המונח שברצונך לחפש.